Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

16χρονος απο την Αλεξανδρουπολη, μεταξυ των σημαιοφορων της FIFA στην τελετη εναρξης του Μουντιαλ 2010

«Δεν περίμενα ποτέ ότι θα μου δοθεί η δυνατότητα να βρεθώ ως επίσημος σημαιοφόρος σε ένα Μουντιάλ. Συνήθως παρακολουθώ από την τηλεόραση τους αγώνες, ενώ δεν έχω παραβρεθεί ποτέ σε κάποιο τόσο σημαντικό παιχνίδι. Τώρα, ένα όνειρο μου γίνεται πραγματικότητα. Ανυπομονώ να έρθει η ώρα να ταξιδέψω στη Νότια Αφρική». Ο 16χρονος μαθητής του 3ου λυκείου της Αλεξανδρούπολης, Γιώργος Τουρλιάδης θα έχει τη δυνατότητα να ζήσει μαγικές στιγμές το καλοκαίρι, καθώς θα είναι ένας από τους επίσημους σημαιοφόρους της FIFA στην τελετή έναρξης του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, που θα γίνει τον Ιούνιο του 2010, στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής.

Ο Γιώργος, στις 11 Ιουνίου, θα πατήσει το χορτάρι του γηπέδου “Σόκερ Σίτι”, καθώς ήταν ο μεγάλος νικητής σε διεθνή διαγωνισμό που διοργάνωσε εταιρία ηλεκτρονικών παιχνιδιών, που τού δίνει τη δυνατότητα να ταξιδέψει, συνοδεία ενός ενήλικα, στο μακρινό Γιοχάνεσμπουργκ, όπου θα έχει την ευκαιρία να μπει στο γήπεδο, πριν από τον εναρκτήριο αγώνα του Μουντιάλ, μεταξύ της Νότιας Αφρικής και του Μεξικό.
«Όταν έλαβα το e-mail της εταιρίας που με ενημέρωνε ότι είμαι νικητής του διαγωνισμού, νόμιζα ότι κάποιος μου κάνει πλάκα. Χρειάστηκε να το διαβάσω αρκετές φορές για να πειστώ ότι πράγματι είχα κερδίσει, γιατί όταν συμπλήρωσα την αίτηση πίστευα ότι δεν έχω ελπίδες. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συμμετέχω σε μια τόσο μεγάλη αθλητική διοργάνωση», δήλωσε ο Γιώργος Τουρλιάδης.