Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Νικος Αποστολιδης: “Οταν σβηνουν τα φωτα”

O έρωτας για κάποιον που δε βλέπει είναι διαφορετικός, γιατί δε βασίζεται μόνο σε οπτικά ερεθίσματα. Δεν ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά. Ο έρωτας είναι αφή. Όταν σβήσουν τα φώτα, είναι μυρωδιά, είναι αφή, είναι γεύση…. Κατά τ’ άλλα είναι ακριβώς το ίδιο συναίσθημα. “Έχω καταφέρει να μη σκέφτομαι αρνητικά του τύπου : “Γιατί Θεέ μου να συμβεί αυτό σε μένα;”, “Γιατί Θεέ μου να μη βλέπω;”. Όλες αυτές τις σκέψεις έχω καταφέρει να μην τις έχω στο μυαλό μου, γιατί έχω αποδεχτεί την κατάσταση ως έχει και ξέρω ότι έχω ένα δικό μου τρόπο που βλέπω τον κόσμο. Βλέπω τις ψυχές των ανθρώπων”, εξομολογείται ο Νίκος.

Δείτε το συγκινητικό βίντεο…

 
Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή ήταν η παρουσία του Νίκου Αποστολίδη, στη σκηνή του Τσαντιριού, που τραγούδησε για το κοινό, δίνοντας μάθημα ζωής σε όλους εμάς.